manonroos.reismee.nl

Update!

Hoi allemaal,

Oke, dit is echt veel te lang geleden... Ik ga waarschijnlijk dus ook meer dan de helft vergeten.. Maar goed we kunnen het op ze minst proberen!

Laten we beginnen met Kerst, dat was dit jaar wel heel anders.. Heel veel cadeautjes en zijn naar Bryan's ouders en Karri's ouders geweest! New years was echt heel anders als vorig jaar... Geen vuurwerk en een groep vrienden over de vloer, al met al een gezellige avond gehad, daar niet van. Ook had ik een toneelstuk opvoering, een one act. Het was echt heel erg leuk om te doen!

Twee weken geleden ben ik naar Washington D.C. geweest, het was echt een hele gave ervaring, en een super mooie stad! Die week daarna ging ik naar Colorado, ik heb drie dagen gesnowboard en geskied, de sneeuw is echt geweldig hier moet ik zeggen. Veel beter als in Oostenrijk.

Ook op school is het anders nu het tweede semester is gestart, heel veel andere vakken waaronder speech en financial management. Bevalt allemaal ook heel goed!

Ik moet zeggen dat ik verder niet zoveel te vertellen heb, ik heb er een uur over gedaan om dit te schrijven maar meer komt er echt niet uit haha.

Ik heb het nog steeds heel erg naar mijn zin, en heb ook helemaal niet het gevoel dat ik naar huis wil.. Natuurlijk mis ik jullie allemaal wel heel erg!


Veel liefs,
Manon

Reacties

Reacties

Juliette

Leuk dat je je verhaal bijgewerkt hebt, altijd leuk om te lezen! X

Anita Roos

Het is leuk te lezen dat je eigenlijk geen tijd hebt om je blog bij te houden, omdat je het zo naar je zin hebt. Het duurt nog even voordat je weer naar huis gaat. Geniet er van!

Barbara Witkamp

haai sweety, leuk weer van je te lezen. valt niet mee om een blog te schrijven. heel veel plezier daar nog liefs barbara xxx

Judith Roos

Hey lieverd goed om weer iets van te horen en lezen. Dit noem beknopt of tewel smart noteren. Is toch ook een kunst? Ga zo door meis je mag nog even. Xx

sharon roos

heey manon,

weer een super leuk verhaal
leuk dat je het naar je zin hebtxx

Riëtta

Hi Manon! Weer gezellig. Het blijkt maar weer eens: geen bericht, goed bericht.

Anita van Marrewijk

Wat heb je het goed naar je zin Manon, leuk om te horen en te zien wat jij allemaal meemaakt. Je zal weer moeten wennen aan dat kleine Nederland.
Geniet nog maak van je laatste maandjes, voor je het weet is het weer voorbij.
Maar je hebt altijd iets leuks om op terug te kijken.
De groetjes aan je nieuwe familie,

Anita, Wim en de kids

Noa

Je bent vergeten dat je een Lekkere mexicaan aan de haak heb geslagen manon!! Tot 31 Mei in chigago!! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!