manonroos.reismee.nl

Oostenrijk!

Hello and gruB gott allen!

Eind van deze middag ben ik aan gekomen in het zonovergoten Oostenrijk… NOT. Denk aan een dik pak sneeuw, en de verwachting is dat er alleen nog maar meer sneeuw gaat komen.. Heerlijk!

Wel een goede reis achter de rug, weinig file en mooie uitzichten onderweg. Laatste stukje was wel spannend. Het blijkt dus dat Katschberghöhe toch echt heel hoog ligt, en dit goed te bereiken is door een bergpass. Top dus! Daar ging ik, in mijn suzuki swift, de berg op. Met zweet handjes toen ze midden op de weg een stoplicht hadden geplaatst, en ik dus een echte hellingproef heb moeten doen (met succes!!!!) kwam ik toch ongedeerd boven. Tot mijn verbazing was alles al helemaal besneeuwd.

Maar goed, genoeg over mijn reis. Ik ga dus stage lopen op een landal park, en als je vraagt wat ik moet doen; alles. Niet getreurd, er is meer. Ik ga naast deze stage, stage lopen bij de tourisme office van Katschberg. Ik ga daar een soort bestemmingsplan voor de zomer bedenken, en op papier zetten. Een soort project plan dus.

Vandaag was het zeer uitgestorven op het park. Naast de parkmanager was er na genoeg niemand boven op deze berg te vinden. Het park gaat vrijdag as open, en de liften zaterdag. Vanavond komen ook nog 2 andere meiden die hier stage gaan lopen aan. Voor nu, slapen wij met zijn drieen in een appartement, met 3 (!) badkamers, een balkon, vaatwasser, tv en is verder ook van alle gemakken voorzien.

Morgen ga ik boodschappen doen, beneden. Dus dat betekend dat ik de bergpas nog een keertje naar beneden en naar boven mag rijden. Ik ben heel benieuwd. Maandag gaat mijn stage echt beginnen, 9 uur ’s morgens. Deze week zal vooral nog informatie zijn, en dingen klaar zetten. Geen idee wat de verdere plannen nog zijn, maar we gaan het allemaal zien!

Voor nu, hou ik het hierbij en ga ik lekker slapen!

Reacties

Reacties

Juliette

Leuk dat je direct weer begint met bloggen! Succes morgen met de afdaling ?

Desiree

Wat super leuk, veel plezier mop, en geniet ervan! Je kan het!!?

Agnes

Tjonge! Dappere dodo! Nu al heel wat uitdagingen getrotseerd. Een goed begin....succes en vooral ook veel plezier!

Bert

Leuk, maak er wat moois van

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!