manonroos.reismee.nl

sneeuwstorm!

Hallooo allen!

Het is weer een weekend geweest hoor, gister aangeskied toen ik in de ochtend voor het werken dacht om nog even de piste op gegaan. Flink pijn gedaan en ik mocht daarna ook niet meer werken. Vanochtend dat ik ook wel dat het weer ging dus daar ging ik net naar werk toe, op de adventweg. Tot onze grote verbazing was deze afgezegd door de weerstomstandigheden en konden we dus weer omkeren naar huis. Was ik zelf erg gelukkig mee. Nu dus maar weer in bed en een beetje rustig aan doen aangezien ik nog steeds wel veel last heb.

Verder gaat alles goed hier, mensen zijn leuk en met mn duits gaat het ook steeds beter. En nee, ook niet nu er sneeuw in nederland is. Ik kom nog eventjes niet terug. Morgen mag ik op landal zelf werken weer, en zit helaas mijn tijd op de adventweg er alweer op. Vind ik echt heel erg jammer want het was super gezellig. Maar misschien dat er nog iets te regelen valt en dat ik er nog een paar keer mag staan. Bij landal is het voornamelijk receptie. In januari ga ik beginnen met mijn project.

Alles valt nu nog rustig aan te doen aangezien het nog niet zo heel druk is. Zeker niet nu alle liften ook dicht zijn door de sneeuwstorm. Vanaf volgende week en die week daarna zal het drukker worden en moeten we echt aan de bak.

De planning is om nog een dagje naar llubjana te gaan en verder hebben we nog niet echt plannen gemaakt voor de komende tijd. Hoef me iig niet te vervelen hier.

Tot snel weer!


ps: ik zal nog wel even wat fotos uploaden

Reacties

Reacties

Juliette

Vandaag lekker bij de verwarming. Jammer dat je werk op de adventweg erop zit, ik hoop dat je nog wat kunt regelen. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!