manonroos.reismee.nl

New York en Aankomst in Kansas!

hoi!

Vorige week was ik met exchange students van over de hele wereld in New York voor een prep course. We zijn in totaal 2 dagen en een avond naar New York zelf geweest, we zijn naar het strand geweest (leukste ever) en we hebben gesport en some classes gehad!

We sliepen op the campus van the college of new rochelle. Je kreeg daar echt een college feeling!

Al met al was het een super leuke week en leuke nieuwe vrienden gemaakt!
Foto's van New York komen nog!


Gister, stapte ik met 3 andere exchange students op het vliegtuig naar Chicago, en vanuit daar naar Wichita, we hebben helaas een uurtje vertraging gehad, en moesten we veel wachten. Toen ik aankwam op het vliegveld, stonden daar Bryan, Karri, Emily and Addison te wachten met signs met welcome to kansas Manon! Dat was echt heel leuk! De ontmoeting verliep erg soepel zonder awkward moments, we zijn gaan eten bij de mexicaan, erg lekker! En daarna naar Newton, een housetour gekregen, nog even wat gepraat en regeld, tv gekeken en naar bed! (Ik heb trouwens het beste bed wat je maar kan wensen)

Vandaag werd ik vroeg wakker en hebben we ontbeten with pancakes and eggs. Heel bijzonder wat Amerikanen op hun pancakes doen. Daarna hebben ze me rond gereden in Newton om wat te laten zien, veel fastfood zaken, kerken en een mega walmart!! Ze hebben zelfs een drive thru bankautomaat, ongelofelijk. We hebben thuis gegeten, en daarna was het alweer tijd voor the enrollment! op mijn nieuwe school. Ik hebben een vakken pakket gekozen, met US history, goverment en English, want die zijn verplicht en dan heb ik daarnaast Spanish honors (dan doe je twee jaar in 1), Frans V (hoogste level), business law en 21st century journalism (daar leer je artikelen te schrijven, waar wel over te schrijven waar niet over, leek me leuk om te doen!!). After that gingen we naar de Walmart, ik moest nog shampoo enzo hebben, en schoolspullen, zo dat was ook leuk! Daarna kwamen de ouders van Bryan over om te eten, dat was heel gezellig, ook hebben we nog volleybal gespeeld, ze hebben een hele grote achtertuin, en een heel groot volleybal net!
Al met al een hele drukke maar leuke dag gehad!

Gooodbye!!

Manon

Reacties

Reacties

Juliette

Wat leuk om te lezen, Manon! Grappig dat je verslag nu al doorspekt is met Engelse woorden! Over een maand of 6 is 'ie vast helemaal Engels! X

Erik

Hoi Manon erg leuk verhaal. Leuk dat je journalism hebt gekozen komt erg goed uit met dit blog. Groetjes en kus

Henk

Leuk begin van je reis! Enjoy!! X

Dolf,Carolien Ippel

Hallo Manon, wat leuk om te lezen waar je mee bezig bent, fijn voor je dat je deze ontdekkingsreis en uitdaging kunt meemaken. Have Fun.

Britt Peters

Leuk Manon!! Veel plezier X

Bianca

manon, wat leuk dat we mee kunnen lezen met jou belevenissen.
heel veel plezier en ik lees graag je verhalen

liefs Bianca

Elias

Hey, leuk Manon! Have fun!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!