manonroos.reismee.nl

First week

Hoi!!!

Zaterdag zijn we gaan schaatsen in Wichita, 40 graden buiten, maar in onze winterjassen! Daarna gingen we op ze Amerikaans uit eten bij ''chick-fil-a'', ze verkopen alleen maar kip maar maken reclame met koeien die zeggen ''eat mor chickin''. Verkeerde spelling omdat ze dom zijn, blijkbaar. In de avond een veel te cheesy film gekeken.

Zondag, had ik het geluk om naar de late dienst van kerk te gaan. De diensten zijn heel anders, het is heel veel i love god. Just like I expected. De muziek was ook bijzonder, het was heel upbeat en meer pop dan echte kerk muziek... Daarna ging Karri zingen op een soort buurtfeest in een dorpje verderop. In de avond gingen we frisbee-golf spelen!! Echt het leukste wat ik tot nu toe hier gedaan heb. We konden er allemaal niet zo veel van en dat maakte het alleen maar leuker! Er vielen alot of frisbees in het water en er is er zelfs 1 in de boom gevlogen.. 1 frisbee is helaas niet meer terug gevonden, maar dat maakte de pret er niet minder om!

Vandaag, hebben we gefietst in Newton, want '' het was niet zo heet''. Gelukkig begaf ik het half van de hitte toen we bij een splash park aan kwamen, dat is een speeltuin alleen dan met water. Super leuk! Die hebben ze hier gewoon op straat. Daarna naar de pianolessons van de meiden geweest, wat ik zelf misschien ook ga volgen. Vanavond gaan we naar mijn school voor een informatie avond over de sports. Ik ga waarschijnlijk tennissen!

Nog even wat dingen die mij hier enorm verbazen: de airco, het is buiten zo'n 40 graden, maar overal waar je komt moet je gewoon een sweater aan hebben omdat het zo koud is. Echt overal.. Om de 5 meter zit in dit dorpje een fastfood zaak.. Ze hebben niet veel hier, maar je kan overal eten.. Ze hebben ook een restaurant called sonic, je kan daar zelf je drankje samen stellen, Addie had coke with cherry and vanilla, ik had een iced tea met mango. Werkelijk alles kan, je kan zelfs van die veel te zoete Nerds in je drankje bestellen. Ze kunnen trouwens me naam echt niet uit spreken, de enige die het tot nu toe goed hadden zijn de andere exchange students and my french teacher.. De rest noemt me zoiets als mee-noon.

Bye!

Reacties

Reacties

Agnes

Lieve Mee-noon,
Wat een indrukken..nu al...
Erg leuk om te lezen!
xx

Mandy

Hoi meid! Leuk om te lezen dat t goed gaat daar!!! En ik zie dat je al aardig ingeburgerd bent, je schrijft al haast alles in t Engels!!! Hahaha! Veel plezier! En ik ga proberen je bij te houden! Xxx

Juliette

Geweldig om te lezen! Wat doen jullie leuke dingen! Het is daar nog wel warm he! XXX

Desirée Sunder

Super leuk om te lezen dat je het zo naar je zin heb! Zeker blijven schrijven, echt super leuk om alles een beetje bij te houden! Heel veel plezier op je nieuwe school ! xxx

Dincka

He lieve Manon,
Zo te lezen ben je al aardig ingeburgerd en doe je een lot
of leuke things. ook erg leuk, als je pianolessen gaat nemen. Wat ik begrijp zou je zo mee kunnen spelen, en er staat w.s. een piano in huis. Is de school al begonnen? Ben benieuwd naar je verhalen hierover. ik ga zo slapen en jij kan nog van alles doen. Eet je er ook om six o"clock. xxxxxxxxxxxHan en Dincka

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!