manonroos.reismee.nl

A real railroader!

Hii there,


Gister was dus mijn allereerste dag op Newton high school, sinds gister dus een echte railroader!! Vanaf de eerste class voelde ik me al aardig welcome! De mensen waren wel wat minder nieuwsgierig dan ik dacht, maar wel heel aardig! In een paar lessen zit ik alleen maar met freshman, het eerste leerjaar, ze zijn echt heel lief ! Volgens mij heb ik alleen maar super leuke vakken gekozen, vooral frans is volgens mij heel erg leuk, ookal ben ik de enige die french V heb, (ik zit met iedereen van french IV in de klas).Maandag heb ik mijn eerste tennis practice! Ik heb er echt heel veel zin in, het wordt gelukkig niet zo'n klein beetje heet, 40 graden en buiten trainen, dus dat wordt levend verbranden en verdampen!

Gisteravond was een dance, nou ik sloeg zowat stijl achterover, hoe die Amerikanen dansen is echt een schaamte... Een jongen en een meisje slaan armen om elkaar heen en dan gaan ze werkelijk waar alleen maar heen en weer................... Gelukkig kon ik met de andere exchange students gewoon ''europees'' dansen.. Waar de Amerikanen weer raar van stonden te kijken, terwijl sommige Amerikanen gewoon leuk met ons mee deden! Daarna gingen we naar Drubers, een donut tent die van 23:00 tot 11:00 geopend is (ja je leest het goed!) Aardig populaire toko want de rij stond tot buiten!! Maar de donuts waren pittig lekker!

Vandaag zijn we naar the lake geweest met vrienden van Karri en Bryan die een boot hebben. Wat echt super leuk was, eerst hebben we veel getubed, en daarna gingen we waterskieën, wat ik nog nooit gedaan had, maar het ging aardig goed, ik kon blijven staan! Daarna gingen we (Amerikaans) uiteten bij sonic!

Morgen gaan we naar de family van Karri op een uurtje rijden vanaf hier!

See ya later!!!

PS: Thanks voor alle leuke lieve reacties, vind ik erg leuk om te lezen!!!

Reacties

Reacties

Juliette

Lieve Manon,
Wat leuk om over je eerste schooldag te lezen. Leuk dat jullie meteen een dance hadden! Dat waterskiën zag er wel heel goed uit zeg, knap! Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal. Veel plezier in Kingman! Liefs

Maurice

Eerste dagen top volgens mij! X

Monique

Hi Manon, wat super leuk om je ervaringen te lezen.
Klinkt goed, geniet van ieder moment!!!

Erik

Hoi Manon weer zo'n leuk verhaal. Succes volgende week als de school echt gaat beginnen. Xx

Barbara witkamp

Wouwwie Manon klinkt super geweldig, mooi begin van een fantastisch avontuur. Veel plezier en geniet van je nieuwe ervaringen en avonturen veel liefs

Noa

Super leuke verhalen Manon! In zoveel dingen herken ik wat ik hier mee maak! Super leuk! Geniet ervan! We moeten snel even skypen! Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!