manonroos.reismee.nl

High School (Musical)

Hiii!!!

MIjn eerste gehele week met school is alweer voorbij, en ik kan je vertellen dat ik het erg naar me zin heb.. Het is wel vermoeiend, van 8:30 tot 15:25 school en dan tot 17:10 practice in de bloedhitte. Het is zo'n 40 graden op de tenniscourts, maar dat maakt het niet minder leuk.

Dit weekend gingen we op exchange retreat. We gingen naar een camp met een zwemvijver. We hadden meeting over verschillende dingen waar we dit jaar tegen aan kunnen lopen en verder weer leuke nieuwe mensen ontmoet, al met al een gezellig nachtje weg!

Maandag had ik een auditie voor de schoolmusical, want daar ga ik ook in spelen.. We moesten een liedje van een musical zingen dat ver uit mijn bereik lag, maar goed, ik kom sowieso in de musical dus daar ging het me om. Ik heb dan ongeveer drie dagen in de week rehearsal van 7:00 tot 9:30 in de avond. Dus dat wordt heel erg druk.

Vandaag was er onweer (zonder regen) dus moesten we naar binnen voor practice, net zoals andere sporten, dus werden we om ver gelopen door de cross country mensen die aan het rennen waren door de school, wat wij dus ook mochten gaan doen... Dus daar ging ik dan, hollend door de school heen, langs klas lokalen, de aula en de lockers, een erg bijzondere ervaring ..

De high school musical factor is hoog zoals jullie kunnen lezen, en ik vind het geweldig! Vanavond ben ik naar sonic geweest (alweer) met een andere exchange student en een Amerikaanse vriendin! Alles gaat z'n gangetje en het wordt steeds makkelijker om contact te leggen met Amerikanen. Maandag is het labor day dus ben ik een dag vrij!

Liefs, Manon

Reacties

Reacties

barbara witkamp

Klinkt geweldig Manon, heel veel plezier knufff xxx

Arjan de Ridder

Hallo Manon, goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Heel veel succes met alle voorbereidingen en tot later.

Juliette

Wat leuk! Meedoen aan de high school musical! Klinkt allemaal weer heel erg leuk, geniet ervan. X

Edwin Allewijn

Wow what a great adventure. Wel super om te lezen allemaal. Have a great time daar in de steeds!!! Groetjes van Ed en A

danielle degens

Gaaf meedoen aan de musical en leuk om zo je belevenissen te lezen

Dincka en Han

Lieve Manon, dat is leuk en een hele uitdaging om mee te doen met een musical. Te gek dat je zo je talent om te spelen en te zingen kan meemaken. Heel veel liefs van ons.

Erik

Zo zie je maar weer dat de jaren op de theaterschool zijn vruchten afwerpt. Veel plezier. Xx

Carolien Ruijgt

Ha Manon,
Wat leuk om over je belevenissen in de VS te lezen en fijn dat je het zo leuk hebt.
Geniet ervan en succes met alles, want zo te lezen heb je een druk programma!
Groet,
Andre en Carolien
En een dikke x van Anna en Renske

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!