manonroos.reismee.nl

Alweer een maand

Hiii!!

De tijd gaat ongelofelijk snel hier!! Alweer 3 weken op school en over een paar dagen alweer een maand in Kansas! Er zijn heel wat leuke dingen gebeurd!

Vorige week ben ik naar een soccermatch van de lokale college geweest, ben ik in de ochtend gaan ontbijten bij drubers (donuts) en was er een tornado drill, wat heel bijzonder was.. Het alarm ging af en de leraar vroeg of het een tornado drill of een fire drill was, toen we er achter kwamen dat het een tornado drill was moesten we naar de kantine en daar tussen de tafels op de grond zitten. Ook was er fall fest! Van iedere fall sport van middle school en high school worden de namen omgeroepen, dus ook ik had het geluk om mijn naam op de amerikaanse manier te horen.. alweer.. MEENOOON ROESS. Daarna gingen we naar Newells, een truckerstop, om wat te drinken en te eten met het tennisteam. Waar ze ervan stonden te kijken dat ik met een mes eet, en ze zijn niet de enige die dat denken. Dit weekend ben ik wezen bowlen en zijn we naar de verjaardag van Bryans oma geweest die 96 werd.

Op school zijn ze heel serieus, ik zal geen heidi aus tirol tekening in mn werkboek zien van iemand, zoals ik op het revius nog wel eens had. Ook te laat komen is echt een no go, ik was te laat en ik mocht 45 minuten naar een witte muur staren op een oncomfortabele stoel. Een paar dagen geleden had mijn halve klas een ''buck for a buckle'' gekregen om dat ze hun riemen vast hadden, ze kregen werkelijk een dollar van een police officer. Elke ochtend zeggen we de pledge of allegiance: ''I pledge allegiance to the flag of the united states of america and to the republic for which it stands, one nation under god, indivisble, with liberty and justice for all. Maandag beginnen de musical rehearsals! Ik zing in het koor!!

Ik zit trouwens in mn journalism class, maar ik heb mn assignment al af, dus ik heb niks te doen. En aangezien alle andere sites geblokkeerd zijn, maar eens even nederland op de hoogte brengen.. Ik heb het nog steeds heel erg naar mn zin en heb nog niet echt heimwee gehad.. (Sorry) Ik mis jullie wel hoor!!!

Liefss!

Reacties

Reacties

Juliette

Weer een leuk verhaal, Manon. Fijn dat je niets anders kon doen op internet, nu zijn wij ook weer op de hoogte. ????
Spannend, de tornado still, begint het tornado seizoen al?
Veel plezier weer! X

Henk

Fijn lieverd, leuk om te horen dat je het naar je zin hebt en wat gaat de tijd idd snel! Geniet lekker en prima hoor dat je geen heimwee hebt!!! X

arjan de Ridder

Hallo Manon, gaaf om je zo enthousiast te "horen". Zo ervaar je wel de American way of living. Veel plezier daar en we zien uit naar je volgende blog.

Monique

Weer eens wat anders dan papierprikken op het
Schoolplein. (Staren naar een muur) whahahahaha
Weer leuk om te lezen. X

Judith Roos

Leuk om je verhalen te lezen. Vooral niet meer te laat komen begrijp ik. Ga zo door en succes met zingen.

carmen

Wauw manon, klinkt echt super allemaal! Damn girl, wat ben ik jaloers! Xx en nog heel veel plezier!

sharon

ik ben blij voor je dat je het leuk heb in amerika xxx

Dincka en Han

Ha lieverd,

"Dat klinkt als andere koek"dan op het Revius.
En heerlijk, geen heimwee, maar gewoon naar je zin met deze geweldige ervaring. En heel Holland reist met je mee.
liefs Hadi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!