manonroos.reismee.nl

Verjaardagen, homecoming en gezelligheid

Hoi allemaal!!

Laughing

Twee weken geleden op donderdag was er een peprally, dat is een bonfire avond zonder een bonfire.. Wat je misschien wel kent van films zoals grease. Daarna gingen we naar Newells, dus dat was een leuke avond! Die dag daarna waren we vrij en was het tijd voor de homecoming game and dance! Ik weet niet precies wat het nou is.. Eerst dus de football game, we hadden gewonnen dus helemaal leuk, daarna snel omkleden en op naar de dance, oh oh oh dat was een faal. Was erg gezellig, dat wel. Daarna naar Drubers, waar ongeveer de halve school was. Zaterdag was het alweer vroeg dag, Addie's soccer game en daarna naar Emily's volleyball, en het was Karri's verjaardag! Dus we gingen uit eten bij Olive Garden en we zijn naar de bios geweest. Daarna ging ik met vriendinnen logeren! Zondag was mama jarig dus we hebben elkaar uitgebreid gesproken. Daarna ging ik tennissen met een vriendin en daarna naar een tennisdinner wat meiden uit het tennisteam hadden georganiseerd! Weer een gezellig weekend. Dinsdag ben ik gaan fietsen, voelde toch weer echt zoals thuis. Afgelopen weekend ben ik vrijdag en zaterdag avond naar restaurants geweest met vriendinnen, en zaterdag middag naar Wichita.. We wilden naar een trampoline park maar er waren allemaal kleine kinderen en die willen we natuurlijk niet pletten. Dus zijn we gaan midgetgolven in een attractie park, het was heerlijk mee dus dat werkte ook goed mee! Ook ben ik naar de chilicook off in het dorp geweest met een vriendin, je moest dan uit 25 chilis con carne de beste kiezen. Ook heeft ze nog even de winkeltjes in het oude centrum laten zien, was leuk! Zondag gingen we naar Concordia, zo'n 2 uur in de auto, naar de zus van Karri om de verjaardag van Tessa (nichtje) te vieren. In de avond ging ik naar een vriendin om daar te blijven slapen want we hadden het geluk om de volgende dag om 7:30 op school te zijn voor een skype project met frankrijk. Wat een feest. Heel veel mensen hier op school willlen iets gaan doen in het medical field, echt niet normaal! En ja, er zijn echt meiden zwanger op school! Ik heb er al een stuk of 3 gezien. ook hebben een paar mensen die ik ken kinderen, echt een raar idee. Op school zijn er vorige maand allemaal tijdelijke studenten geweest, die komen uit Texas en ik had er zelfs 1 uit new mexico in de klas. Ze zijn hier omdat Newton een soort heilige plek is ofzo. Ze verblijven soms voor een week of twee en andere voor een maand. Helaas is het tennisseizoen alweer over, het gaat wel rustiger worden nu maar met alle musical rehearsals die komen wordt het weer druk! Ik ben hier alweer bijna twee maanden en de tijd gaat zo hard. Soms kan ik niet wachten om weer terug naar Nederland te gaan, maar ik heb het heel erg naar mijn zin. Gelukkig nog steeds niet echt heimwee!

Greetings from Kansas

Non

Reacties

Reacties

Juliette

Wat een gezellige drukte! Heerlijk hoe je je vermaakt met al die mensen om je heen. Wanneer is je musical uitvoering? We willen wel filmpjes he! X

christine

zo te lezen gaat dit een jaar worden om nooit meer te vergeten.Veel plezier nog enne genieten hoor

Judith Roos

Hey Manon,

Kind wat heb je het druk.
Maar zoals ik lees ook veel plezier.
De tijd gaat idd vlug.
Nou op naar de musical !

We blijven je blog lezen hoor. Xx

Maurice

Hoi,

Druk druk, weer een top verhaal! Hier ook tennis seizoen afgelopen, maar we kunnen in de hal. Blij voor je dat je het naar je zin hebt. X

anja vd meijs

ha Manon,
wat leuk om te lezen, lijkt idd op een Amerikaanse film! leuke tijd!

arjan de Ridder

Hallo Manon, time flies..... . Ongelooflijk dat het alweer bijna twee maanden is. Volgens mij ben je al helemaal ingeburgerd. Het lijkt me een onwijs gave ervaring als ik je verhalen en ervaringen lees. Succes met de musical en tot later. Groeten uit Ermelo.

Henk

Voor je het weet ben je weer terug dus zonde om heimwee te krijgen... Geniet lekker daar!!!
X

Pauline Abbas

Ha Manon, kwam "toevallig" op je blog terecht toen ik voor Elwin aan het kijken was welke uitwisselings mogelijkheden er zijn. Heel gek ???? Wat leuk om je enthousiaste verhalen te lezen ik hoor het jezelf vertellen ! Fijn dat je het goed hebt getroffen met het gezin en super leuk om een kijkje te krijgen in je sociale leven. Klinkt goed......???? Met Mama, papa en Jens gaat het goed , no worries ! Liefs van mij, Pauline

Pauline Abbas

Vraagtekens moesten uitroeptekens zijn. Te dikke vingers zeker ?????doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!