manonroos.reismee.nl

Fall

Hoi allemaal!!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik geschreven heb, het begint allemaal een beetje normaler te worden. Het eten, de mensen en de druktes. Ik vergeet ook steeds dat ik hier al bijna drie maanden zit..

Afgelopen vrijdag de laatste home football game gehad, zo jammer!! Ook ben ik naar een pumkin patch geweest, daar kan je een pompoen uitzoeken en zijn wat leuke dingen om te doen!

Ik ga dit winter seizoen geen sport doen. Ze hebben bowling and basketball. Beide niet echt mn favoriet om voor 2 of 3 maanden te gaan doen. Wel ga ik vrijwilligers werk doen met een paar vriendinnen bij de tweedehandsstore in Newton, die heel populair is!

Verder heb ik mn fall break van wel geteld 3 dagen gehad, hij was wel helemaal volgepropt met leuke dingen!

Volgend weekend gaan we met een groep exchange students naar Kansas City voor een overnachting, daar heb ik ook heel veel zin in! Woensdag is Emily's verjaardag, ze wordt 13!
We hebben het dit weekend al gevierd.

Wat heb ik trouwens deze week leuke kaarten gehad, bedankt daar voor! Doet me heel veel goeds om wat van jullie te horen!


Veel liefs, Manon

Reacties

Reacties

Maurice

Fijn om horen/lezen dat het goed met je gaat, en vervelen doe je je niet!

Manon

Hoi Manon
Weer een leuk verhaal maar erg kort.Ik vind het leuk dat je ons zo op de hoogte houd van de dingen die je doet. Geniet elke keer weer van je leuke verhalen. Geniet van alles die nog komen gaat. Fijne dagen en tot over twee weken.????

Juliette

Hoi lieve Manon,
Inderdaad een kort verhaal voor jouw doen! Maar je hebt het ook zo druk! Heel veel plezier in Kansas city en met Halloween.
Liefs

Ed &A

Wat een ervaringen doe je op daar. Heel leuk te lezen dat het goed gaat daar. En ja time flies when ur having fun.

Barbara

Klinkt goed Manon, geniet er maar lekker van en vooral van Halloween I LOVE Halloween dikke knufff xxx

sharon

heey manon,
leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt
xxxx sharon

Henk

fijn en leuk jouw verhalen! Leuke foto trouwens op je weblog!! Veel liefs van hier!!M

Anita

Hallo Manon, wat een gezellig gezin heb je daar 2 zusjes erbij wat leuk.
Wij wensen je nog heel veel plezier met alle nieuwe ervaringen in Amerika, dikke knuffel familie van Marrewijk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!