manonroos.reismee.nl

Alweer 4 maanden van huis

Hoi allemaal!

Volgens mij zeg ik dit bijna elke blog, maar wat gaat de tijd toch snel! Ik ben vandaag precies 4 maanden in de Verenigde Staten. Ik heb het geweldig hier! Hierbij dus maar even een opsomming van wat ik de laatste tijd allemaal heb gedaan.

Een paar weken geleden heb ik mee gedaan aan powderpuff football, dat is american football voor meiden, we moesten tegen de verschillende leerjaren, en natuurlijk hadden wij (seniors) gewonnen!

Een paar weken geleden was het ook tijd voor halloween, ik ben met de familie, vrienden van ze en een andere exchange student wezen trick or treating en daarna nog naar een halloween party. Dat weekend ben ik ook naar Kansas city geweest met de exchange students! We zijn naar een pretpark geweest en wezen winkelen.

Ook kan ik jullie vertellen dat ik in Januari naar Washington DC en naar Colorado ga! Ik ga naar Colorado met de familie, en naar DC met de youth group van de kerk hier in de buurt waar ik met een paar vriendinnen mee naar toe ga.

De musical is helaas ook weer voorbij, we openden op vrijdagavond, zaterdagavond en zondagmiddag hadden we ook nog twee opvoeringen. Vorige week ben ik met school naar de rechtbank geweest voor mijn class bussiness law. Dat was zo gaaf om mee te maken! Echt een lekkere drama serie wordt letterlijk in front of you uitgespeeld.

Deze week was het tijd voor thanksgiving break! Ik heb vooral veel leuke dingen gedaan met vriendinnen, een uitstapje met de familie gehad en daarna vertrokken naar Kingman voor thanksgiving, naar de ouders van Karri. Na heel heel heel veel lekker eten, was het tijd voor black friday shopping! Dat was een hele ervaring! Al met al was het hartstikke geslaagd deze thanksgiving!


Veel liefs,

Non

Reacties

Reacties

Juliette

He, wat leuk weer een verhaal! Ik snap wel waarom het zo lang op zich liet wachten, je hebt zo veel leuke dingen te doen. Geniet er lekker van lieverd! X

manon

Hoi Manon
Leuk dat je het nog steeds naar je zin heb. Al doe vooral alles wat je kan doen. Leuk verhaal. Gaat het altijd zo met de black friday, dat mensen elkaar bijna dood trappen.
groetjes Mariane

Manon

Hoi Mariane! Ja het is echt zo erg, niet bij mij gelukkig, want wij gingen niet op de spitsuur tijden maar er wordt echt om gevochten!!

Dincka

He Manon,
Net je foto's binnen, leuk om de foto's bij het verhaal dat je hebt gestuurd. Wat was jouw rol in de musical en waar ging deze over? En dan die Kerstboom, dat is aan het begin van de adventtijd dat deze wordt neergezet.
Wij gaan eerst hier vrijdag Sint vieren, met de fam in De Bilt, surprises en jawel hoor, deze is al klaar en het gedicht ook. Maar jij kan ook pakjes uitpakken samen met de familie, die mama gestuurd heeft. Doen jullie dat ook de vijfde. lieve Manon, erg leuk weer van je te horen, te gek dat je het zo naar je zin hebt.
Veel liefs vanuit Utrecht/Zeist. Han en Dincka

Maurice

top dat je het zo naar je zin hebt, en zo te heren/ lezen het nogal druk heb. Xx

Riëtta Buter

En weer leuk om te lezen! Ik wist niet dat ze daar ook met Thanksgiving een break hadden. En nu nog weer andere gave dingen meemaken in Colorado en Washington DC. Do je de groeten aan Obama? En wat is precies black Friday shoppen? Heeft dat met Haloween te maken?

monique

Erg leuk om je verhaal weer te lezen. Je maakt genoeg mee. Veel plezier vrijdag met pakjesavond, volgens mij had je ma een flink pakket gestuurd, namens de Sint????. Xx

Pauline

Ha Manon, wat zie je er stralend uit op de foto's en wat is die ene, waar je alleen op staat MOOI !
Groetjes x

Anita

Hallo Manon,

Wat gaat de tijd toch snel, 4 maanden Amerika, het is leuk om al die feesten daar ook mee te maken, Halloween en Thanksgiving, echt heel bijzonder.
Je gastgezin is denk ik ook heel leuk, je hebt er gewoon 2 zusjes bij. Ik lees dat je nog heel veel leuke dingen gaat doen, lekker 2 keer op wintersport geniet nog maar van alle leuke dingen.

groetjes en tot ziens fam. van Marrewijk

Judith

hey dear wat doe je het goed daar. We zijn zo trots op jou vette kus van je peet ouders. Xxx

Arjan de Ridder

Halloa, leuk om weer van je te horen. Super stoer om mee te doen aan een American Football wedstrijd. Zijn zeker geen beelden van ? Leuk dat je daar ook een druk sociaal leven hebt. Veel plezier in Colorado en in DC. Groetjes, Arjan

Manon

Hoi allemaal! Dankjewel voor de leuke reacties weer! Black Friday shopping is een enorme uitverkoop in allemaal winkels wat officieel de dag na thanksgiving moet beginnen, maar tegenwoordig al op de avond van thanksgiving start! Vrijdag gaan we sinterklaas vieren met het pakket dat mam heeft opgestuurd! M'n zusjes kunnen niet wachten, en ik stiekem ook niet! Ik heb beelden van de American Flagg Football game, ik zal ze naar je sturen Arjan!
Liefs Manon

Henk

Fijne Sinterklaas en veel plezier met oa het toeleven naar de kerst en jaarwisseling. Begint hier inmiddels wat kouder te worden dus mis je een witte kerst ????

Heb het goed en liefs van ons hier xx

Henk

Die 4x? is eigenlijk ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!