manonroos.reismee.nl

''It's not a goodbye''

De titel verraadt het al, mijn dagen in Newton, Kansas zijn echt geteld.. Maar zoals ik hier zo'n beetje elke dag hoor ''it's not a goodbye''. Ik weet niet of dit me echt beter laat voelen over dat ik zondag toch echt in het vliegtuig richting Nederland zit, maar goed. Aan de ene kant heb ik er echt heel veel zin in om weer naar Nederland te gaan. Maar aan de andere kant moet ik echt heel veel achter laten!

Twee weken geleden waren mijn ouders hier en heb ik ze mijn tweede thuis laten zien. Het weerzien was voor mij echt heel gek, zomaar mijn Amerikaanse leventje gemixt met mijn Nederlandse. Gelukkig hebben zowel mijn Amerikaanse familie als mijn Nederlandse een hele leuke tijd gehad, en konden we allemaal gezellig overweg. Vooral Jens en Addison hadden het erg leuk. Ook hebben ze mijn graduation mee kunnen maken. Wat echt een big deal is overigens. Ja ja, ik mocht die hoed ook in de lucht gooien en het is net zoals in de films.

De laatste weken heb ik vooral veel afscheid genomen van mensen en genoten van de typisch Amerikaanse dingen. En ja, sommige tradities gaan mee terug naar Nederland, je bent gewaarschuwd.

Ik moet ook zeggen dat even leuk een blog bij houden is wel wat makkelijker gezegd dan gedaan. Sorry, ik heb het geprobeerd. Ook mag ik volgens mij terug in Nederland op d-tjes en t-tjes les, want ik ben het echt helemaal kwijt.

Dit was het dan, maandag 1 juni ben ik toch echt weer terug. Na precies 10 maanden zeg ik the land of the free goodbye and see you later. Eerst een zomer genieten, en dan op naar het volgende avontuur. Naar de NHTV in Breda voor international tourism management.

Manon

Reacties

Reacties

Juliette

Sterkte met your no goodbye! We verheugen ons op je thuiskomst. X

Brenda van Dael

Wat een ervaring heb je opgedaan Manon, echt gaaf! Het afscheid nemen zal zwaar zijn, maar ik weet zeker dat je hier in Nederland met open armen ontvangen wordt!
Succes en veel plezier!

Judith roos

Ja lieverd aan alles komt een eind maar, gelukkig is er multi media. Je kunt gewoon contact houden
Gelukkig heb je het fijn gehad en een prachtige ervaring en een mooie herinnering. Tot snel. X

Henk

Mooi verwoord weer! Ook ik ben blij dat je weer naar Nederland komt en uit kan kijken naar je verhalen.

Goede reis en ik zie je maandag
X

arjan de ridder

De laatste loodjes............ we verheugen ons op je terugkomst. Super benieuwd naar je ervaringen.

Anita

Fijn dat je weer naar Nederland komt en goede reis. Al is het verdrietig afscheid te nemen van je Amerikaanse familie kan je via multimedia toch goed contact blijven houden. groetjes en snel tot ziens

granddad

goeie reis en hoop je gauw weer te zien

dincka en han

Lieve Manon,
Mensen in je hart sluiten en dan weer moeten gaan.
Naar nederland waar mensen naar je uitkjken waar je de afgelopen 10maanden niet uit het hart was. Zo blijf je ook bij je amerikaanse familie.
een goede reis en een heel welkom thuis.

Liefs Han en Dincka

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!